Uddrag fra vores salgs- & Leveringsbetingelser
Ved B2B salg er der ikke nogen fortrydelsesret. Efter købet er gennemført betegnes det som en accepteret aftale. Der ydes reklamationsret ud fra gældende købelov. Reklamation fra privatkunden skal ske gennem forhandleren. Det er forhandlerens ansvar at reklamere over produktet til ametsis. Reklamationsretten dækker kun for materiale- og fabrikationsfejl og ikke skader, der opstår som følger af slitage, forkert behandling, manglende vedligeholdelse o. lign. Konstateres der fejl på varen, skal det dokumenteres til ametsis evt. ved mail med vedhæftet foto. Henvendelse til ametsis' kundeservice på mail: info@ametsis.dk
Følgende skader krediteres ikke:
Alle kolli vi modtager fra vores fabrikanter, bliver kontrolleret for brud eller skader og på samme måde forventer vi, at forhandlerne kontrollerer varerne, inden de sender dem til slutkunden. På den måde opnår vi bedst tilfredse slutkunder.